המתחם מתחייב לאמנת השירות נבדק ב- 12.11.20 ע"י צוות V
פורטל v מבית ספא פלוס אתרים בע"מ חורט על דגלו כאתר מוביל בישראל בתחום הנופש מיזם חדשני המכיל בתוכו אמנת שירות ללקוח. אמנה זו מספקת ומשקפת לגולשים תמונת מצב אמיתית ,מציאותית ואמינה לגבי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל . באמנה זו מתחייבים בעלי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל v לכבד את תקנון אמנת השירות על פי הקטגוריות הנל :
תחזוקה שוטפת של מתחם הנופש
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים על הימצאות איש תחזוקה זמין לכל בעיה או תקלה אם תמצא. בנוסף מתחמי הנופש מטופלים ומתוחזקים ברמה שוטפת גבוהה.
מתקני הבריכה והספא(גקוזי וסאונה):
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים שמתקנים אלו מטופלים על פי התו הסגול של משרד הבריאות בנוסף נערכות בדיקות יומיות לחיטוי ותקינות המים.
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתת מקום נקי ,נעים ומסודר הכולל בתוכו מגבות ,החלפת מצעים בין אורח לאורח. ניקיון המקום מתבצע על ידי צוות ניקיון מיומן על מנת שתקבלו מתחם נקי ומסודר. כלי מיטה ומגבות עוברים כביסה איכותית לשם חיטוי מקסימילי ע"י מכבסות .
שעות קבלת אורחים מסודרות:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לקבלת אורחים בשעות מסודרות ומתואמות הנקבעו בעת סגירת עיסקת הנופש.
שקיפות ואמינות :
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לשיקופות בפרסום התמונות באתר ,שהן אכן משקפות את המציאות והקיים בפועל ...כגון גודל בריכת שחיה גודל החדרים גודל המבנה (וילה /צימר)
סטנדרט אירוח:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לאירוח מפנק , לאווירה נעימה, ליחס חם ולבבי ,לזמינות בכל שעה ולפינוקים כגון: תה, קפה, סוכר וחלב.
חדשנות ושידרוג:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתחזק ולשדרג את המתקנים השונים הנמצאים במתחם. כגון: ריהוט גן, בריכת השחיה ומשחקי שולחן (סנוקר ופינג פונג וכו...).
אורח/ת יקר/ה, תודה שבחרת במתחם שלנו! אנו מאחלים לכם שהות נעימה!להלן יפורטו דרכי התקשורת, התנאים וההגבלות וכן, תנאי הביטול לעסקת הנופש שהוזמנה:1. איש קשר למתחם:לתיאום ההגעה ובכל שאלה או בעיה ניתן לפנות לאחראי על המתחם: רומן בטלפון: 053-9220445.2. תנאים והגבלות:- במתחם מון בלאן שתי וילות זהות הצמודות האחת לשניה, בכל וילה 5 חדרי שינה צמודי מקלחת שירותים, סלון, פינת אוכל, שולחנות משחק ומתחם חיצוני הכולל בריכה, ג’אקוזי, מנגל ומתחם גן. בהשכרת וילה אחת - מחיצה אוטומטית בין חצרות הוילות יוצרת בידוד מוחלט מהוילה השניה ובהזמנת כל המתחם - המחיצה מוסרת ונהנים מ 10 חדרי שינה צמודי מקלחת שירותים, מחצר ענקית משותפת שמחברת את שתי הוילות ומכל הטוב שיש למתחם להציע (הכל פעמיים - בריכות / ג’אקוזים / שולחנות משחק / מטבחים וכו’).- המחיר סוכם בהתאם למספר האנשים, אין להכניס אנשים נוספים למתחם הוילה מעבר למה שסוכם בהזמנה, במידה ויימצאו במתחם אנשים נוספים מעבר למסוכם יחויב המזמין ב- 250 ₪ לאדם.- על כל חצי שעת איחור בפינוי הוילה יחוייב המזמין בתוספת של 250 ₪. - המזמין מתחייב לשמור על המתחם ולהחזירו בתום האירוח כפי שנמסר לו למעט לכלוך סביר, במידה ויגרם נזק כתוצאה מחוסר אחריות או במזיד יחוייב המזמין באמצעות כרטיס האשראי שנמסר על ידיו במלוא סכום הנזק, עלות התיקון ועלות החומר. - מעבר למיטות בחדרי השינה, ילונו שאר המתארחים על מזרוני יחיד שיסופקו כולל מצעים נילווים, והתינוקות בעריסות שיסופקו כולל מצעים נילווים.- הרחצה בבריכה ובג'אקוזי באחריות המתארחים בלבד! הבריכה הינה בריכה פרטית לשימוש המתארחים, אין מציל! יש לתת דגש על אחריות ההורים לליווי הילדים!- הקמת רעש חריג: המזמין מתחייב בזאת לא להקים רעש מעבר לנורמה. בוילה מקרן קול, מעבר לכך אין להכניס למתחם הוילה כל ציוד הגברה, רמקולים, בידוריות, אמצעי השמעה ניידים וכו' בהתאם לסיכום הטלפוני ולמסמך זה. למזמין ידוע כי באם יפר התחייבות זו יינקטו נגדו אמצעי ענישה לרבות סילוק מהמתחם וקנס בגובה 2000 ₪, זאת בנוסף לתשלום המלא בעבור האירוח (גם אם הופסק טרם סיומו המלא עקב הקמת הרעש). למען הסר ספק ולצורך הבהרת העניין, ניתן לשמוע מוזיקה באמצעות מקרן הקול המצוי בוילה, זאת כאשר חלונות ודלתות הוילה סגורים ותוך פגיעה מינימאלית באורך חייהם התקין של תושבי הישוב.- ניתן להזמין ארוחות בוקר בתוספת תשלום ובהודעה מראש.- אין להשתמש בקונפטי במתחם, במידה ויעשה שימוש יחוייב המזמין ב 500 ₪.- התשלום יתבצע במזומן בלבד בזמן הכניסה למתחם.3. תנאי ביטול: - עד 14 ימים ממועד ההזמנה ושבעה ימי עסקים טרום העסקה חיוב 5% או 100 ש"ח הנמוך מבינהם. - לאחר 14 יום, ביטול עסקה יגרור דמי ביטול בשיעור המקדמה ששולמה במועד ההזמנה. - פחות מחודש ממועד האירוח - דמי ביטול 50% מערך ההזמנה. - 7 ימים או פחות ממועד האירוח - דמי ביטול 100% מערך ההזמנה.- הבהרה, "עסקה ברגע האחרון" - על אף תנאי הביטול הרשומים לעיל, ביטול עסקה שהוזמנה 7 ימים או פחות ממועד ההגעה יגרור 100% דמי ביטול.- במקרה של ביטול / אי הגעה, תגבה החברה (או מטעמה) מהמזמין את דמי הביטול באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר על ידיו.- התחייבות מצב קורונה: במידה ולא ניתן יהיה להגיע לנופש בשל סגר, לא יגבו דמי ביטול והמקדמה תוחזר במלואה.- התחייבות לעזרה במציאת אורחים חלופיים: במידה ותאלצו בכל שלב ומכל סיבה לבטל את הזמנת הנופש, אנו מתחייבים לעמוד לרשותכם ולנסות למכור את הנופש לאורחים חלופיים. במידה וימצאו אורחים חלופיים, ההזמנה תבוטל, לא יגבו דמי ביטול והמקדמה תוחזר במלואה / דמי הביטול יהיו ההפרש בין תמורת ההזמנות במידה ויהיה.נשמח לארח אתכם, אנו מאחלים לכם שהות נעימה!